Politica de livrare
POLITICA DE LIVRARE
1. ZONE DE LIVRARE
- Freshlab livrează produsele în întreaga Românie, acoperind toate județele.
2. TIMP DE PROCESARE A COMENZII
- Comenzile sunt procesate în termen de 1-2 zile lucrătoare de la confirmarea plății.
3. METODE DE LIVRARE
- Freshlab utilizează servicii de curierat rapid pentru livrarea comenzilor.
- Costul livrării va fi afișat în momentul finalizării comenzii și poate varia în funcție de greutatea și destinația coletului.
4. TIMP DE LIVRARE
- Timpul estimat de livrare este de 48-72 de ore, în funcție de destinație.
- Freshlab depune toate eforturile pentru a respecta termenele de livrare, însă în unele situații excepționale (de exemplu, condiții meteorologice nefavorabile sau evenimente neprevăzute) livrarea poate întârzia. În astfel de cazuri, vom comunica cu clienții pentru a le oferi informații actualizate.
5. CONFIRMAREA LIVRĂRII
- După expedierea comenzii, clientul va primi un număr de urmărire pentru a putea monitoriza stadiul livrării.
- La primirea coletului, clientul este rugat să verifice integritatea ambalajului și să notifice imediat orice deteriorare sau neconformitate.
6. ADRESA DE LIVRARE
- Clientul este responsabil de furnizarea unei adrese corecte și complete de livrare. Freshlab nu își asumă responsabilitatea pentru livrarea greșită cauzată de informații incorecte furnizate de client.
Aceasta este o propunere de politică de livrare care acoperă aspectele esențiale. Vă recomandăm să adaptați această politică în funcție de specificul magazinului și să o revizuiți periodic pentru a asigura o experiență de livrare optimă pentru clienți.
1. ZONE DE LIVRARE
- Freshlab livrează produsele în întreaga Românie, acoperind toate județele.
2. TIMP DE PROCESARE A COMENZII
- Comenzile sunt procesate în termen de 1-2 zile lucrătoare de la confirmarea plății.
3. METODE DE LIVRARE
- Freshlab utilizează servicii de curierat rapid pentru livrarea comenzilor.
- Costul livrării va fi afișat în momentul finalizării comenzii și poate varia în funcție de greutatea și destinația coletului.
4. TIMP DE LIVRARE
- Timpul estimat de livrare este de 48-72 de ore, în funcție de destinație.
- Freshlab depune toate eforturile pentru a respecta termenele de livrare, însă în unele situații excepționale (de exemplu, condiții meteorologice nefavorabile sau evenimente neprevăzute) livrarea poate întârzia. În astfel de cazuri, vom comunica cu clienții pentru a le oferi informații actualizate.
5. CONFIRMAREA LIVRĂRII
- După expedierea comenzii, clientul va primi un număr de urmărire pentru a putea monitoriza stadiul livrării.
- La primirea coletului, clientul este rugat să verifice integritatea ambalajului și să notifice imediat orice deteriorare sau neconformitate.
6. ADRESA DE LIVRARE
- Clientul este responsabil de furnizarea unei adrese corecte și complete de livrare. Freshlab nu își asumă responsabilitatea pentru livrarea greșită cauzată de informații incorecte furnizate de client.
Aceasta este o propunere de politică de livrare care acoperă aspectele esențiale. Vă recomandăm să adaptați această politică în funcție de specificul magazinului și să o revizuiți periodic pentru a asigura o experiență de livrare optimă pentru clienți.